dzisiaj jest wtorek, 24 kwiecień 2018

opony, felgi



 Biznes 
 Sport 



Najczęściej czytane
Call Center Poland ponownie realizuje kampanię dla Toyota Motor Poland

opublikowany: poniedziałek, 14 listopad 2011 / źródło: Call Center Poland / ContactPoint

Call Center Poland zrealizowała kolejny projekt telemarketingowy dla Toyota Motor Poland. Celem kampanii było dotarcie do grupy kilkudziesięciu tysięcy użytkowników toyoty w Polsce i zaproszenie ich na dni otwarte nowego modelu Yaris.

Kontakt z tak liczną rzeszą właścicieli aut marki Toyota był okazją do realizacji badań dotyczących preferencji zakupowych następnych aut, a w szczególności zakupu samochodu marki Toyota.

W rozmowie telefonicznej konsultanci Call Center Poland badali również opinie na temat postrzegania programu lojalnościowego TOYOTA MORE wśród jego uczestników. Analiza wyników badania stanowi wysoką wartość w opracowywaniu efektywnego modelu programu lojalnościowego - a co za tym idzie - skutecznej strategii wzmacniania przywiązania klientów do tej silnej marki.

Podobnie jak realizowana wcześniej kampania marcowa, bezpośredni kontakt ze strony Toyoty spotkał się z bardzo pozytywnym odbiorem konsumentów, którzy udzielali wyczerpujących odpowiedzi na pytania konsultantów. „Zrealizowana kampania potwierdza tendencję obserwowaną w innych branżach – mówi Ernest Kargol, Dyrektor Sprzedaży w Call Center Poland - Klienci nabierają większego zaufania do informacji udzielanej telefonicznie i do sprzedaży zdalnej. Obecnie klient oczekuje bezpośredniego kontaktu, ale ze spersonalizowaną, dostosowaną do jego potrzeb ofertą. Taki kontakt, wsparty odpowiednią reklamą, owocuje znacznie wyższą konwersją sprzedaży”.

Obecnie Call Center Poland realizuje szereg projektów, których specyfika wymaga dotarcia w krótkim czasie do wielkiej grupy konsumentów. Są to nie tylko projekty sprzedażowe, ale i badania telefoniczne czy kampanie utrzymujące i zwiększające wartość klienta.



Call Center Poland / ContactPoint

ul. Marynarska 11
02-674 Warszawa

http://www.ccp.pl
informacje prasowe
tekst dostarczony za pomocą
systemu pr.otwarty.pl






Artykuły oraz zdjęcia umieszczone w portalu Otwarty.pl są chronione prawami autorskimi. Redakcja Otwarty.pl nie ponosi odpowiedzialności
za treść wypowiedzi zamieszczanych na forum oraz w komentarzach artykułów.
© 2007-2013 otwarty.pl - portal internetowy
kontakt z redakcją