dzisiaj jest piątek, 27 kwiecień 2018

opony, felgi



 Biznes 
 Sport 



Najczęściej czytane
Technologia wspiera funkcjonowanie najnowocześniejszej areny w Polsce

opublikowany: czwartek, 17 listopad 2011 / źródło: Cisco Systems Poland Sp. z o.o.

Inteligentna sieciowa infrastruktura firmy Cisco łączy elementy Stadionu Narodowego w Warszawie. Bramki wejściowe, oświetlenie, temperatura i systemy kontroli dostępu są monitorowane i zarządzane przy pomocy sieci IP.

Przeczytaj także
Cisco udostępnia platformę stanowiącą podstawę Internetu mobilnego następnej generacji

Światowy Dzień IPv6 - Polska przygotowuje się do IPv6 z pomocą Cisco

Pierwsze w Polsce testy transmisji danych z przepustowością 100 Gb/s na dużych dystansach

Cisco Systems zapewni NBC Olympics sieć IP do relacjonowania Igrzysk Olimpijskich w Londynie

System Telepresence TX9000 dostępny w kanale sprzedaży w Polsce

Technologia Cisco TelePresence umożliwia lekarzom udzielanie konsultacji w aptekach

Dzięki rozwiązaniom Cisco nowa siedziba Katedry Informatyki AGH stała się budynkiem na miarę XXI w.

Cisco: Korzystanie w Polsce z chmury obliczeniowej – rzeczywistość i perspektywy

Cisco rozszerza rodzinę najpopularniejszych na rynku ścian ogniowych

Cisco udostępnia najszybszą sieć bezprzewodową

Firmy mogą zaoszczędzić kilkaset tysięcy złotych rocznie - zastosowanie rozwiązań wideo w biznesie

Cisco rozbudowuje platformę telewizyjną Videoscape o funkcje „wideo w chmurze”

Młodzi pracownicy i studenci przyznają się do ryzykownych zachowań z myślą o dostępie do InternetuMłodzi pracownicy i studenci przyznają się do ryzykownych zachowań z myślą o dostępie do Internetu

Zdalna praca oczami pracowników

Cisco prezentuje CloudVerse®, kompleksowe środowisko do tworzenia i łączenia chmur


Warszawa, 17 listopada 2011 roku — Podczas konferencji Cisco EXPO 2011 firma Cisco poinformowała, że Stadion Narodowy w Warszawie wdrożył rozwiązanie Cisco Connected Stadium. Nowopowstała, inteligentna sieć umożliwi zarówno organizatorom, drużynom jak i kibicom korzystanie z najnowocześniejszych rozwiązań komunikacyjnych, informatycznych oraz związanych z obsługą widowiska. Sieć IP stanowi spójną platformę na której wszystkie systemy obsługujące dostęp fizyczny, komunikację, obsługę widowiska, zarządzanie przestrzenią konferencyjną i funkcje biurowo-administracyjne są w pełni połączone.

Stadion Narodowy w Warszawie to obiekt wielofunkcyjny, jeden z 4 stadionów, na których zostanie rozegrany turniej Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej UEFA EURO 2012™. W czasie trwania UEFA EURO 2012™ na Stadionie Narodowym zostanie rozegrany mecz otwarcia wraz z oficjalną ceremonią, trzy spotkania grupowe, jeden ćwierćfinał i jeden półfinał. Na trybunach stadionu będzie 58 tysięcy miejsc dla kibiców.

Podstawowe informacje:

• Inteligenta sieć Cisco Connected Stadium pomoże Stadionowi Narodowemu oferować nowe usługi i dzięki temu zwiększyć przychody. Stadion jest obiektem wielofunkcyjnym, który może być wykorzystywany na potrzeby imprez masowych – sportowych i rozrywkowych. Ponadto Stadion posiada nowoczesne centrum biznesowe, oferujące gościom pełną infrastrukturę informatyczną, zaplecze biurowe i konferencyjne. Dzięki rozwiązaniom firmy Cisco Stadion Narodowy będzie w stanie w najbliższych latach znacznie szybciej dostosowywać się do innowacji technologicznych oraz zmieniających się potrzeb kibiców.

• Infrastrukutra sieciowa zapewnia dostęp przewodowy i bezprzewodowy do Internetu, transmisję wideo monitoringu z kilkuset kamer zainstalowanych na terenie stadionu, transmisje danych z kontroli dostępu i kontroli biletów. W obrębie sieci LAN wydzielony został segment logiczny na potrzeby systemów bezpieczeństwa, do których zalicza się takie systemy jak telewizja dozorowa CCTV, kontrola biletów, oraz systemy kontroli dostępu.

• Ponadto większość systemów zarządzających budynkiem, takich jak oświetlenie, wentylacja, regulacja poziomu temperatury są sterowane przez IP.

• System telefonii zrealizowany jest z wykorzystaniem zunifikowanej komunikacji IP (Cisco Unified Communications System) w oparciu o sieć LAN. Funkcję centrali telefonicznej realizuje aplikacja Cisco Unified Communication Manager. Stadion posiada telefony i wideotelefony zainstalowane w części biurowej oraz w przestrzeni publicznej. Również domofony i wideodomofony zainstalowane w wydzielonych częściach Stadionu Narodowego działają przez sieć IP i są zarządzane przy pomocy systemu Cisco Unified Communications Manager.

• Za projekt oraz wdrożenie inteligentnej sieci, a także za jej bieżące wsparcie i utrzymanie, odpowiada firma NextiraOne, złoty Partner firmy Cisco. Sieć została zaprojektowana w ten sposób, aby ewentualna rozbudowa czy też dołączenie kolejnych punktów dostępowych nie stanowiły problemu.

• Infrastruktura sieciowa Cisco została objęta zestawem usług serwisowych Cisco Advanced Services’ Network Optimization Services (NOS), który zapewnia bieżący monitoring działania sieci. Inżynierowie NOS są w stanie w sposób zdalny monitorować sieć wdrożoną na terenie Stadionu Narodowego, wprowadzać poprawki do oprogramowania oraz optymalizować sposób działania sieci.

Cytaty :

„Współczesne stadiony nie służą już jedynie jako tło do wydarzeń sportowych, ale pozwalają na wprowadzanie zupełnie nowych możliwości dla kibiców oraz poszerzanie potencjału biznesowego dla właścicieli stadionów. Dla Stadionu Narodowego technologia jest głównym wyróżnikiem a dzięki wdrożonym rozwiązaniom sieciowym obiekt może zaoferować wartość dodaną organizatorom, partnerom biznesowym, sponsorom i widzom” - powiedział Dariusz Fabiszewski, dyrektor generalny firmy Cisco w Polsce.

Informacje o firmie Cisco:

Cisco (NASDAQ: CSCO) jest światowym liderem w dziedzinie rozwiązań sieciowych, które zmieniają sposób, w jaki ludzie kontaktują się ze sobą, komunikują i współpracują. Więcej informacji na temat Cisco można znaleźć na stronach http://www.cisco.pl i http://www.cisco.com. Polskie informacje prasowe firmy można znaleźć na stronie www.cisco.com.pl/prasa, natomiast centralny serwis informacyjny znajduje się pod adresem http://newsroom.cisco.com.

Dodatkowych informacji udziela:

Joanna Dunin-Kęplicz
Manager
Solski Burson-Marsteller
ul. Krakowskie Przedmieście 47/51
00-071 Warszawa
tel. +48 501 132 395
email: jdunin-keplicz@solskibm.pl
www: www.solskibm.pl



Cisco Systems Poland Sp. z o.o.

ul. Domaniewska 39B
02-672 Warszawa
tel: 022 572 27 00
fax: 022 572 27 01

http://www.cisco.pl
informacje prasowe
tekst dostarczony za pomocą
systemu pr.otwarty.pl

we współpracy z:
Solski Burson-Marsteller






Artykuły oraz zdjęcia umieszczone w portalu Otwarty.pl są chronione prawami autorskimi. Redakcja Otwarty.pl nie ponosi odpowiedzialności
za treść wypowiedzi zamieszczanych na forum oraz w komentarzach artykułów.
© 2007-2013 otwarty.pl - portal internetowy
kontakt z redakcją