dzisiaj jest sobota, 20 styczeń 2018

opony, felgi



 Biznes 
 Sport 


Producent systemów ERP wdraża rozwiązanie Unified Communications
 Producent systemów ERP wdraża rozwiązanie Unified Communications


Najczęściej czytane
Producent systemów ERP wdraża rozwiązanie Unified Communications

opublikowany: poniedziałek, 28 listopad 2011 / źródło: Interactive Intelligence

Firma Sage, wiodący producent oprogramowania wspomagającego zarządzanie dla sektora MSP, wdrożyła system komunikacji zunifikowanej Interactive Intelligence dla usprawnienia obsługi klienta oraz obniżenia kosztów komunikacji wewnętrznej.

Przeczytaj także
Antalis wybiera system IP Interactive IntelligenceAntalis wybiera system IP Interactive Intelligence

System Interactive Intelligence w Kredyt BankuSystem Interactive Intelligence w Kredyt Banku

Interactive Intelligence na liście Software 500Interactive Intelligence na liście Software 500

Nagroda Frost & Sullivan dla Interactive IntelligenceNagroda Frost & Sullivan dla Interactive Intelligence

Interactive Intelligence: dwukrotny wzrost zamówień na usługi cloudInteractive Intelligence: dwukrotny wzrost zamówień na usługi cloud

Nowe funkcje webowe w ofercie Interactive IntelligenceNowe funkcje webowe w ofercie Interactive Intelligence

Maleje popularność telefonii tradycyjnejMaleje popularność telefonii tradycyjnej

Obsługa klienta Bez Frustracji z Interactive IntelligenceObsługa klienta Bez Frustracji z Interactive Intelligence

Interactive Intelligence liderem w raporcie światowej firmy analitycznejInteractive Intelligence liderem w raporcie światowej firmy analitycznej

Interactive Intelligence: stały rozwój na rynkuInteractive Intelligence: stały rozwój na rynku

System Interactive Intelligence w Centrum Informacji Telefonicznej ZUSSystem Interactive Intelligence w Centrum Informacji Telefonicznej ZUS

Multibank wprowadza zmiany na infoliniiMultibank wprowadza zmiany na infolinii

Jeden numer obywatelski we WrocławiuJeden numer obywatelski we Wrocławiu

Interactive Intelligence wprowadza Customer Interaction Center w wersji 4.0Interactive Intelligence wprowadza Customer Interaction Center w wersji 4.0

Interactive Intelligence sponsorem konkursu Telemarketer RokuInteractive Intelligence sponsorem konkursu Telemarketer Roku


System CIC Interactive Intelligence objął 70 stanowisk agenckich w dwóch odrębnych lokalizacjach oraz ponad 190 stanowisk biurowych w siedmiu oddziałach firmy na terenie całego kraju. Technologia IP pozwala na włączenie biur regionalnych do wspólnej platformy komunikacyjnej oraz spójne zarządzanie wszystkimi połączeniami przychodzącymi niezależnie od regionu działalności klienta. Przełączanie połączeń do specjalisty w danym zakresie jest proste i efektywne dzięki funkcji monitoringu obecności wszystkich użytkowników systemu w czasie rzeczywistym. Wszystkie połączenia z agentami Call Center są nagrywane w celu kontroli jakości obsługi klienta.

CIC jest rozwiązaniem typu Unified Communications, umożliwiającym integrację wszystkich kanałów kontaktu z klientem. Dzięki temu, niezależnie od narzędzia wybranego przez klienta do komunikacji, jego wiadomości nie „gubią się” – system rozdziela wszystkie interakcje do dostępnych w danej chwili konsultantów. W Sage wdrożono kanał telefoniczny oraz obsługę faksów, w najbliższej przyszłości planowane jest również włączenie do platformy komunikacji za pomocą wiadomości email oraz czatu internetowego.

Devoteam przeprowadził integrację systemu CIC z oprogramowaniem CRM wykorzystywanym przez Sage, dzięki czemu system automatycznie identyfikuje dzwoniącego oraz wyświetla konsultantowi odbierającemu telefon informacje o kliencie dostępne w bazach CRM. Trwają prace nad integracją CIC z Microsoft Lync, której celem jest synchronizacja statusów użytkowników między integrowanymi systemami.

„Technologia VoIP udostępnia elastyczność nieosiągalną dla systemów telekomunikacyjnych opartych na tradycyjnej centralce telefonicznej. Z naszego punktu widzenia najważniejszymi zaletami nowego rozwiązania są - oprócz możliwości zintegrowanego zarządzania kontaktem z klientami - skalowalność systemu oraz obniżenie kosztów komunikacji wewnętrznej. Dodawanie nowych użytkowników czy nowych oddziałów nie wymaga już pracochłonnego budowania specjalnej sieci i rozległych prac administracyjnych. Znakomicie oszczędzamy również na kosztach połączeń telefonicznych. Wszystkie rozmowy pomiędzy użytkownikami systemu są prowadzone za darmo, niezależnie od ich lokalizacji” – powiedział Piotr Biliński Dyrektor IT firmy Sage.

Wybór systemu został poprzedzony wdrożeniem pilotażowym oprogramowania w wersji testowej.



Interactive Intelligence
Interactive Intelligence
http://www.inin.com
informacje prasowe
tekst dostarczony za pomocą
systemu pr.otwarty.pl

we współpracy z:
Media Hit






Artykuły oraz zdjęcia umieszczone w portalu Otwarty.pl są chronione prawami autorskimi. Redakcja Otwarty.pl nie ponosi odpowiedzialności
za treść wypowiedzi zamieszczanych na forum oraz w komentarzach artykułów.
© 2007-2013 otwarty.pl - portal internetowy
kontakt z redakcją