dzisiaj jest niedziela, 21 styczeń 2018

opony, felgi



 Biznes 
 Sport 


Sposób na Mikołaja - najnowszy produkt Acxiom
Sposób na Mikołaja - czyli jak zapewnić miejsce swoim produktom na liście do Mikołaja :)
 Sposób na Mikołaja - najnowszy produkt Acxiom


Najczęściej czytane
Sposób na Mikołaja - najnowszy produkt Acxiom

opublikowany: środa, 30 listopad 2011 / źródło: Acxiom Polska

Acxiom Polska przygotował z okazji zbliżającej się Gwiazdki, specjalną ofertę Email Broadcastingu. W ramach tej oferty, klienci firmy mogą zagwarantować sobie dotarcie drogą email do grupy 300 tys. lub 500 tysięcy osób-rodzin z dziećmi.

Przeczytaj także
Acxiom na XV Forum Administratorów Danych Osobowych i Administratorów Bezpieczeństwa Informacji

Acxiom na XVII Kongresie ABI

Acxiom Aktualizuje Dane Statystyczne i Lifestyle

Acxiom na konferencji Zmiany w Regulacjach i Prawie Świata Telekomunikacji i Mediów

Nowe profile konsumenckie od Acxiom dostępne do realizacji kampanii na Facebook’u

Acxiom zmienia świat marketingu wprowadzając Audience Operating System (AOS)

CZY ŁATWO BYĆ EKO-KONSUMENTEM? ACXIOM PATRZY NA POSTAWY PRO-EKOLOGICZNE POLAKÓW

JAK W PIĘCIU KROKACH ZIDENTYFIKOWAĆ NAJCENNIEJSZE DANE I ZAROBIĆ NA BIG DATA NIE WYDAJĄC FORTUNY

Dziadek inwestuje w akcje a babcia uczy w szkole? Profil babć i dziadków w przeddzień ich Święta.

Gorące tematy w marketingu zintegrowanym A.D. 2013. Acxiom patrzy na trendy i nowinki.

Pan Scrooge czy hojny Mikołaj? Czyli Acxiom o tym jak Polacy spędzą Boże Narodzenie 2012.Pan Scrooge czy hojny Mikołaj? Czyli Acxiom o tym jak Polacy spędzą Boże Narodzenie 2012.

Acxiom na Targach Pracy IT-Supreme, Przyszłość w IT

Acxiom na XIII Forum Ochrony Danych Osobowych ADO/ABI

Specjalne wsparcie akcji wyprzedaży rocznika 2012 w wydaniu AcxiomSpecjalne wsparcie akcji wyprzedaży rocznika 2012 w wydaniu Acxiom

Nowatorskie podejście do selekcji baz danychNowatorskie podejście do selekcji baz danych


W bardzo atrakcyjnej cenie, klienci Acxiom mogą wysłać e-mailing z pomysłami na gwiazdkowe prezenty do atrakcyjnej grupy docelowej. Wyniki poprzednich tego typu akcji potwierdziły, ze dobrze dobrana grupa docelowa i optymalnie dobrany czas komunikacji sprawiają, że skuteczność akcji znacząco rośnie. Osoby z grupy docelowej są bardziej skłonne do działania, jeśli odpowiednio wcześnie, przed gorączką świątecznych zakupów, dostaną gotowe, atrakcyjne pomysły na gwiazdkowe prezenty!

Dodatkowo, w ramach tej promocyjnej oferty, Acxiom gwarantuje przekazanie numerów telefonów do osób, które klikną w mailing, czyli aktywnie się nim zainteresują.

Ofertą zainteresowały się już firmy, które w swojej ofercie mają typowo świąteczne zestawy prezentowe, czyli m.in. producenci kosmetyków, alkoholu, odzieży, wydawcy książek, płyt i filmów, restauracje, telewizje cyfrowe, a także instytucje finansowe oferujące atrakcyjne kredyty i pożyczki. Obok prezentów, potrzebne są w końcu środki na ich zakup…Dlatego produkty finansowe pewnością przydadzą się przed Świętami w niejednej rodzinie.

Więcej szczegółów na temat tego i innych rozwiązań marketingu spersonalizowanego można otrzymać przesyłając email na: acxiompolska@acxiom.com lub telefonicznie pod numerem 22 233 2000.



Acxiom Polska

ul. Woloska 3
02-675 Warszawa

http://www.acxiom.pl
informacje prasowe
tekst dostarczony za pomocą
systemu pr.otwarty.pl






Artykuły oraz zdjęcia umieszczone w portalu Otwarty.pl są chronione prawami autorskimi. Redakcja Otwarty.pl nie ponosi odpowiedzialności
za treść wypowiedzi zamieszczanych na forum oraz w komentarzach artykułów.
© 2007-2013 otwarty.pl - portal internetowy
kontakt z redakcją