dzisiaj jest czwartek, 18 styczeń 2018

opony, felgi



 Biznes 
 Sport 



Najczęściej czytane
Streetcom ma 200.000 Ekspertów w Polsce

opublikowany: czwartek, 1 grudzień 2011 / źródło: Streetcom Polska Sp. z o.o.

Społeczność Ekspertów Streetcom Polska przekroczyła liczbę 200 000 osób. Ekspertami zostają konsumenci, którzy biorą udział w kampaniach marketingu rekomendacji produktów i usług.

Przeczytaj także
Mary Kay At Play™– ambasadorki Streetcom robią makijaż w sieci i w realu

Fortuna i Streetcom – nowe napoje w rękach ambasadorówFortuna i Streetcom – nowe napoje w rękach ambasadorów

Blogera motywują…. czytelnicyBlogera motywują…. czytelnicy

Eksperci Streetcom za kierownicą Daci Sandero StepawayEksperci Streetcom za kierownicą Daci Sandero Stepaway

Czy mamy robią sobie same prezenty? 90% mówi: TAKCzy mamy robią sobie same prezenty? 90% mówi: TAK

Ćwierć miliona Ekspertów Streetcom PolskaĆwierć miliona Ekspertów Streetcom Polska

Somersby i Streetcom - kampania “Like a Lord”Somersby i Streetcom - kampania “Like a Lord”

XENNA błonnik - Ekspertki Streetcom przełamują tabuXENNA błonnik - Ekspertki Streetcom przełamują tabu

Magazyn GAGA i Streetcom – rodzice rekomendująMagazyn GAGA i Streetcom – rodzice rekomendują

Streetcom inwestuje w społeczność EkspertówStreetcom inwestuje w społeczność Ekspertów

Światowy Dzień Rekomendacji - rusza nowa strona programu Rekomendujcie.pl!Światowy Dzień Rekomendacji - rusza nowa strona programu Rekomendujcie.pl!

Streetcom zrewolucjonizowany– zmiana logo, nowa strona i innowacyjny systemStreetcom zrewolucjonizowany– zmiana logo, nowa strona i innowacyjny system

Streetcom Deals i Brand Advocates – nowe produkty agencji

Nespresso ze Streetcom – kampania rekomendacjiNespresso ze Streetcom – kampania rekomendacji

Lego Duplo w kampanii rekomendacji StreetcomLego Duplo w kampanii rekomendacji Streetcom


Społeczność Streetcom dotąd uczestniczyła w kilkuset kampaniach. Nowy, dwustutysięczny Ekspert jest osobą reprezentatywną dla społeczności – to kobieta, ma prawie 30 lat, jest zamężna, posiada dziecko. Mieszka w dużym mieście w północnej Polsce. Szybko rosnąca społeczność Streetcom jest wyjątkowa. Charakteryzuje się imponującym wolumenem, ale również ma unikatową na rynku jakość. Według specjalistów odpowiedzialnych za badania, nie ma ona odpowiednika wśród baz marketingowych, jak również paneli internetowych prowadzonych przez agencje badawcze. W bazie gromadzone są informacje zarówno na temat zmiennych socjodemograficznych, ale także stylu życia czy zachowań zakupowych ambasadorów marek. Response rate ankietowanych osób z bazy Streetcom przekracza 90%. Wysokie zaangażowanie Ekspertów, połączone z precyzyjnym targetowaniem, daje Streetcom możliwości znalezienia odpowiedniej grupy konsumentów na potrzeby każdego produktu, skierowanego do dowolnej grupy docelowej, która została zdefiniowana na potrzeby badania czy kampanii marketingu rekomendacji.

Ekspertami zostają ludzie gotowi do testowania i wyrażania opinii o produktach. Są ciekawi i otwarci na nowe rozwiązania. Lubią rozmawiać. Każdy z nich rekomenduje produkty znajomym. Opinie przekazane przez Ekspertów stanowią zaś cenne źródło badań konsumenckich. Po zarejestrowaniu się na stronie www.streetcom.pl Ekspert zapoznaje się z kodeksem, który obowiązuje członków społeczności. Do głównych zasad należą m.in. jawność, naturalność i szczerość wyrażanych opinii.

W ponad 70% Ekspertkami Streetcom są kobiety. Panie najczęściej decydują o zakupach, lubią próbować, poznawać nowości jako pierwsze. Rozmawiają o tym, co jest dobre, polecają koleżankom i bliskim. Troskliwi nowocześni rodzice dbający o zdrowie i bezpieczeństwo rodziny – oni najchętniej testują kosmetyki do pielęgnacji dzieci, żywność, zabawki. Panowie zaś najbardziej lubią oceniać jako pierwsi nowości technologiczne, wykwintne alkohole, gadżety czy samochody.

Streetcom rozwija również społeczność Ekspertów na litewskim i węgierskim rynku.



Streetcom Polska Sp. z o.o.

ul. Wołodyjowskiego 83
02-724 Warszawa

http://www.streetcom.pl
informacje prasowe
tekst dostarczony za pomocą
systemu pr.otwarty.pl






Artykuły oraz zdjęcia umieszczone w portalu Otwarty.pl są chronione prawami autorskimi. Redakcja Otwarty.pl nie ponosi odpowiedzialności
za treść wypowiedzi zamieszczanych na forum oraz w komentarzach artykułów.
© 2007-2013 otwarty.pl - portal internetowy
kontakt z redakcją