dzisiaj jest sobota, 20 styczeń 2018

opony, felgi



 Biznes 
 Sport 



Najczęściej czytane
Kubuś GO! lubiany również przez dzieci Ekspertów Streetcom

opublikowany: czwartek, 1 grudzień 2011 / źródło: Streetcom Polska Sp. z o.o.

Trwa kampania marketingu rekomendacji dla znanego i lubianego soku przecierowego Kubuś dostępnego teraz również w nowej, poręcznej, plastikowej butelce z dzióbkiem.

Przeczytaj także
Mary Kay At Play™– ambasadorki Streetcom robią makijaż w sieci i w realu

Fortuna i Streetcom – nowe napoje w rękach ambasadorówFortuna i Streetcom – nowe napoje w rękach ambasadorów

Blogera motywują…. czytelnicyBlogera motywują…. czytelnicy

Eksperci Streetcom za kierownicą Daci Sandero StepawayEksperci Streetcom za kierownicą Daci Sandero Stepaway

Czy mamy robią sobie same prezenty? 90% mówi: TAKCzy mamy robią sobie same prezenty? 90% mówi: TAK

Ćwierć miliona Ekspertów Streetcom PolskaĆwierć miliona Ekspertów Streetcom Polska

Somersby i Streetcom - kampania “Like a Lord”Somersby i Streetcom - kampania “Like a Lord”

XENNA błonnik - Ekspertki Streetcom przełamują tabuXENNA błonnik - Ekspertki Streetcom przełamują tabu

Magazyn GAGA i Streetcom – rodzice rekomendująMagazyn GAGA i Streetcom – rodzice rekomendują

Streetcom inwestuje w społeczność EkspertówStreetcom inwestuje w społeczność Ekspertów

Światowy Dzień Rekomendacji - rusza nowa strona programu Rekomendujcie.pl!Światowy Dzień Rekomendacji - rusza nowa strona programu Rekomendujcie.pl!

Streetcom zrewolucjonizowany– zmiana logo, nowa strona i innowacyjny systemStreetcom zrewolucjonizowany– zmiana logo, nowa strona i innowacyjny system

Streetcom Deals i Brand Advocates – nowe produkty agencji

Nespresso ze Streetcom – kampania rekomendacjiNespresso ze Streetcom – kampania rekomendacji

Lego Duplo w kampanii rekomendacji StreetcomLego Duplo w kampanii rekomendacji Streetcom


Kubuś GO! został przedstawiony wybranej grupie Ekspertów Streetcom, którzy stali się ambasadorami marki i rekomendują produkt swoim znajomym.Trwa kampania marketingu rekomendacji dla znanego i lubianego soku przecierowego Kubuś dostępnego teraz również w nowej, poręcznej, plastikowej butelce z dzióbkiem. Kubuś GO! został przedstawiony wybranej grupie Ekspertów Streetcom, którzy stali się ambasadorami marki i rekomendują produkt swoim znajomym.
Kubuś GO! to doskonała, sycąca przekąska i źródło witamin w idealnej wersji na wynos. Jest dostępny w czterech pysznych wersjach smakowych z przetartej marchwi i owoców: banan-marchew-jabłko, marchew–malina–jabłko oraz w owocowych smakach: banan–truskawka i jabłko– gruszka. Nie zawiera konserwantów ani barwników.
To pierwszy sok przecierowy na rynku podawany w tym wygodnym i bezpiecznym opakowaniu. Troskliwi rodzice są bardzo aktywną grupą konsumentów, chętnych do testowania produktów dla swoich maluchów. Bezpieczeństwo i jakość produktów to ich nadrzędne cele w preferencjach zakupowych. Grupa Ekspertów oceniających produkty dla dzieci jest jedną z najbardziej aktywnych w społeczności Streetcom. Według raportu Nielsena, poleceniu znajomego ufa aż 90% badanych. W przypadku produktów dla dzieci, opinie innych rodziców są szczególnie cenne.
Do udziału w kampanii zaproszono mamy. W Paczce Ambasadorki otrzymały one do testowania Kubusie GO! we wszystkich 4 smakach oraz dodatkowe butelki dla znajomych rodziców. Ponadto zostały zaopatrzone w informacje o produkcie i jego zawartości. Kampania rekomendacji odbywa się również w obszarze wirtualnym. Ambasadorki i ich znajomi komunikują się poprzez komentarze na forum, wpisy na blogach oraz na Facebooku. „U mnie KUBUŚ pity jest codziennie, ponieważ moja 3-letnia córcia w ogóle nie jada warzyw i marniutko owoce. Sok to jedyny sposób, aby cenne składniki trafiły do jej żołądka.” – pisze na forum jedna z mam. „Moim zdaniem bardzo świetnym pomysłem jest wprowadzenie plastikowej, małej buteleczki. Jest poręczna, nie pobije się, więc dziecku nic się nie stanie. Mój synek jest zachwycony taką ilością soczków i różnorodnością smaków, zresztą ja też” – dodaje kolejna Ambasadorka.
Eksperci przekazują także raporty z opiniami o produkcie, a one stanowią podstawę do pogłębionego badania marketingowego dla producenta.



Streetcom Polska Sp. z o.o.

ul. Wołodyjowskiego 83
02-724 Warszawa

http://www.streetcom.pl
informacje prasowe
tekst dostarczony za pomocą
systemu pr.otwarty.pl






Artykuły oraz zdjęcia umieszczone w portalu Otwarty.pl są chronione prawami autorskimi. Redakcja Otwarty.pl nie ponosi odpowiedzialności
za treść wypowiedzi zamieszczanych na forum oraz w komentarzach artykułów.
© 2007-2013 otwarty.pl - portal internetowy
kontakt z redakcją