dzisiaj jest sobota, 20 styczeń 2018

opony, felgi



 Biznes 
 Sport 


Czwarta kampania rekomendacji produktów Nestlé Nutrition
Mleko Gerber 2
 Czwarta kampania rekomendacji produktów Nestlé Nutrition


Najczęściej czytane
Czwarta kampania rekomendacji produktów Nestlé Nutrition

opublikowany: czwartek, 1 grudzień 2011 / źródło: Streetcom Polska Sp. z o.o.

Nestlé Nutrition przeprowadza czwartą w ciągu roku kampanię marketingu rekomendacji konsumenckich, promującą produkty spożywcze dla niemowląt i małych dzieci.

Przeczytaj także
Mary Kay At Play™– ambasadorki Streetcom robią makijaż w sieci i w realu

Fortuna i Streetcom – nowe napoje w rękach ambasadorówFortuna i Streetcom – nowe napoje w rękach ambasadorów

Blogera motywują…. czytelnicyBlogera motywują…. czytelnicy

Eksperci Streetcom za kierownicą Daci Sandero StepawayEksperci Streetcom za kierownicą Daci Sandero Stepaway

Czy mamy robią sobie same prezenty? 90% mówi: TAKCzy mamy robią sobie same prezenty? 90% mówi: TAK

Ćwierć miliona Ekspertów Streetcom PolskaĆwierć miliona Ekspertów Streetcom Polska

Somersby i Streetcom - kampania “Like a Lord”Somersby i Streetcom - kampania “Like a Lord”

XENNA błonnik - Ekspertki Streetcom przełamują tabuXENNA błonnik - Ekspertki Streetcom przełamują tabu

Magazyn GAGA i Streetcom – rodzice rekomendująMagazyn GAGA i Streetcom – rodzice rekomendują

Streetcom inwestuje w społeczność EkspertówStreetcom inwestuje w społeczność Ekspertów

Światowy Dzień Rekomendacji - rusza nowa strona programu Rekomendujcie.pl!Światowy Dzień Rekomendacji - rusza nowa strona programu Rekomendujcie.pl!

Streetcom zrewolucjonizowany– zmiana logo, nowa strona i innowacyjny systemStreetcom zrewolucjonizowany– zmiana logo, nowa strona i innowacyjny system

Streetcom Deals i Brand Advocates – nowe produkty agencji

Nespresso ze Streetcom – kampania rekomendacjiNespresso ze Streetcom – kampania rekomendacji

Lego Duplo w kampanii rekomendacji StreetcomLego Duplo w kampanii rekomendacji Streetcom


Streetcom zaangażowała w te kampanie w sumie ponad 11.000 Ekspertów ze swojej społeczności. Opinie o promowanych produktach – mleku Gerber i Kaszkach do Picia Nestlé - trafią do prawie 900 000 osób.

Prowadzone kampanie konsekwentnie rozwijają świadomość konsumentów na temat produktów marek Gerber i Nestlé oraz pozwalają producentowi poznać wiarygodne opinie konsumentów. Kampanie potwierdzają, że troskliwi nowocześni rodzice dbający o zdrowie i bezpieczeństwo rodziny to ważna grupa Ekspertów w społeczności Streetcom. To oni najczęściej wypróbowują produkty, które mają zapewnić jakość i bezpieczeństwo ich rodzinom. Dlatego aktywnie oceniają produkty i dzielą się opiniami na ich temat. Stają się doradcami dla swoich znajomych.

Cztery kampanie umożliwiają konsekwentny rozwój komunikacji marek z konsumentami i promowanie nowych produktów wśród mam, z uwzględnieniem rozwoju maluchów w tym czasie. Konsekwencją serii kampanii jest większa identyfikacja z marką i otwartość do testowania kolejnych produktów przez Ekspertki Streetcom.

Pierwsza kampania rozpoczęła się w październiku 2010 roku. Do 2700 mam – ambasadorek marki Gerber, wybranych spośród społeczności Streetcom - trafiło nowe mleko modyfikowane Gerber 2, przeznaczone dla niemowląt po 6 miesiącu życia. W drugiej kampanii, prowadzonej w czerwcu 2011 roku wzięło udział ponad 2.000 mam dzieci w wieku 5-12 miesięcy. Tym razem wypróbowane zostały Kaszki do picia Nestlé. Trzecia kampania rekomendacji produktów Nestlé odbyła się w sierpniu 2011 roku i dotyczyła mleka Gerber 2. Wzięło w niej udział 2.500 mam dzieci w wieku 6-12 miesięcy. Kampanie wspierały materiały edukacyjne na temat zdrowego odżywiania dzieci i walorów produktów oraz działania w Internecie.

Kontynuacją wcześniejszych akcji promocyjnych jest prowadzona od października 2011 roku kolejna kampania rekomendacji dla mleka Gerber 2 i Gerber 3 Junior. Ambasadorkami zostało 4.000 mam. Wśród nich znajdują się również szczególnie aktywne uczestniczki poprzednich kampanii mleka Gerber. Mogą teraz wypróbować kolejne mleko, odpowiednie dla aktualnego wieku ich dzieci. GERBER 3 Junior jest mlekiem modyfikowanym przeznaczonym dla dzieci powyżej 1 roku życia. Dostarcza ono niezbędnych składników odżywczych - białka, węglowodanów, tłuszczów, witamin i składników mineralnych, potrzebnych do prawidłowego rozwoju dziecka po 1 roku życia.



Streetcom Polska Sp. z o.o.

ul. Wołodyjowskiego 83
02-724 Warszawa

http://www.streetcom.pl
informacje prasowe
tekst dostarczony za pomocą
systemu pr.otwarty.pl






Artykuły oraz zdjęcia umieszczone w portalu Otwarty.pl są chronione prawami autorskimi. Redakcja Otwarty.pl nie ponosi odpowiedzialności
za treść wypowiedzi zamieszczanych na forum oraz w komentarzach artykułów.
© 2007-2013 otwarty.pl - portal internetowy
kontakt z redakcją