dzisiaj jest czwartek, 26 kwiecień 2018

opony, felgi



 Biznes 
 Sport 



Najczęściej czytane
Teradata wśród liderów rankingu Gartner “Magic Quadrant for MultiChannel Campaign Management”

opublikowany: środa, 12 czerwiec 2013 / źródło: Teradata Polska

Firma analityczna Gartner po raz ósmy z rzędu zaliczyła Teradata do grona liderów rankingu dla rozwiązań wspierających wielokanałowe zarządzanie kampaniami marketingowymi

Przeczytaj także
Teradata po raz kolejny uznana liderem wśród dostawców hurtowni danych

Teradata ponownie wśród liderów Gartner MQ dla obszaru Integrated Marketing Management

Teradata oferuje kompleksowe narzędzie zarządzania interakcjami z klientami w chmurze

Teradata zmienia postrzeganie technologii in-memory

Nowa generacja Teradata Aster Discovery Platform źródłem przewagi niedostępnej dla innych rozwiązań

Nowe rozwiązanie Teradata zwiększa opłacalność przetwarzania dużych ilości danych relacyjnych

Teradata Survey 2013: Marketing oparty na danych źródłem wymiernych wartości biznesowych

Fabric-Based Computing zapewnia niezrównaną wydajność dla Unified Data Architecture™

Bank Zachodni WBK wdraża nową platformę Teradata dla dalszego zrównoważonego rozwoju

PKO Bank Polski i Teradata wdrażają platformę do zarządzania kampaniami marketingowymi

Alior Bank realizuje swoją strategię rozwoju biznesowego wraz z Teradata

Teradata liderem w raporcie Gartnera dla Systemów Zarządzania Bazami Danych w Hurtowni DanychTeradata liderem w raporcie Gartnera dla Systemów Zarządzania Bazami Danych w Hurtowni Danych

Gartner Business Intelligence Summit 2012

Nowe produkty Teradata Aster ułatwiają wykorzystanie technologii MapReduce.

Teradata ustanawia nowy standard dla kolumnowych baz danych


Warszawa, 12 czerwca 2013 - Teradata, wiodąca światowa firma wyspecjalizowana w rozwiązaniach analizy danych ogłosiła, że została po raz kolejny zaliczona do grona liderów opracowanego przez firmę analityczną Gartner rankingu Magic Quadrant dla rozwiązań wspierających wielokanałowe zarządzanie kampaniami marketingowymi (MultiChannel Campaign Management, MCCM). Kopię opublikowanego 30 maja br. raportu można bezpłatnie pobrać z witryny: http://applications.teradata.com/MCCMMQ-2013/lp/.ashx?=pr

W ramach rankingów Magic Quadrant analitycy firmy Gartner klasyfikują dostawców pod kątem kompleksowości wizji rozwoju rozwiązań zaliczanych do poszczególnych
kategorii, a także zdolności do wdrożenia tej wizji w życie. Eksperci firmy Gartner pozycjonują technologie Teradata w czołówce kolejnych rankingów rozwiązań wspierających wielokanałowe zarządzanie kampaniami marketingowymi (MCCM) od 2006 roku, kiedy taki ranking przygotowano po raz pierwszy. Fakt ten odzwierciedla silną pozycję rynkową rozwiązań Teradata w obszarze zarządzania interakcjami z klientami (Customer Interaction Management). Stanowi też dowód skuteczności realizowanej od lat, kompleksowej strategii rozwoju oferty Teradata w obszarze rozwiązań wspierających zarządzanie zintegrowanymi działaniami marketingowymi (Integrated Marketing Management).

Na ofertę Teradata w obszarze marketingu opartego na analizie danych, obok narzędzi wspomagających zarządzanie interakcjami z klientami, składają się także rozwiązania wspierające marketing operacyjny, komunikację elektroniczną, tworzenie analiz, a także gromadzenie i przechowywanie danych. Rozwiązania firmy Teradata pomagają klientom osiągać większą efektywność prowadzonych działań marketingowych.

Adam Sarner i Julie Hopkins, autorzy rankingu uzasadniają, że firmy zaliczone do grona liderów branży MultiChannel Campaign Management konsekwentnie osiągają lepsze od konkurentów wyniki w zakresie efektywności zarządzania prostymi i kompleksowymi kampaniami marketingowymi, a także obsługi nowoczesnych kanałów marketingu cyfrowego. “Liderów charakteryzuje silna pozycja rynkowa, duża dynamika rozwoju oraz strategiczna wizja rozwoju działalności w obszarze systemów wspomagających zarządzanie kampaniami marketingowymi.”

“Do grona firm korzystających z oferowanych przez firmę Teradata rozwiązań Customer Interaction Management oraz narzędzi wspierających działania marketingowe należą najbardziej rozwinięte i zaawansowane technologicznie firmy świata. Przedsiębiorstwa te na szeroką skalę wykorzystują oparte na analizie danych narzędzia marketingowe i dysponując wymiernymi efektami działań marketingowych za sprawą technologii firmy Teradata osiągają pozycję liderów w swoich segmentach rynku,” - powiedział Gonzalo Hidalgo, dyrektor generalny zespołu IMM/Customer Interaction Management w Teradata Applications.

Informacje o raportach Magic Quadrant
Firma Gartner nie promuje żadnego z dostawców, produktów ani usług wymienionych w publikacjach badawczych i nie zachęca do ograniczenia wyboru jedynie do rozwiązań dostawców zajmujących czołowe pozycje w zestawieniu. Publikacje badawcze firmy Gartner stanowią wyraz opinii analityków i nie powinny być rozumiane jako stwierdzenie faktów. Firma Gartner nie udziela żadnych gwarancji, wyraźnych lub dorozumianych, w odniesieniu do tych publikacji, włącznie z jakimikolwiek gwarancjami możliwości zastosowania lub użyteczności do konkretnego celu.

Informacje o Teradata
Teradata Corporation (NYSE: TDC) to światowy lider oferujący rozwiązania z dziedziny analizy danych, skupiający się na zintegrowanych hurtowniach danych, analizie danych typu Big Data oraz aplikacjach biznesowych. Innowacyjne produkty i usługi Teradata zapewniają integrację danych i przejrzysty obraz działalności biznesowej, umożliwiając przedsiębiorstwom podejmowanie najlepszych z możliwych decyzji, w celu uzyskania przewagi nad konkurencją. Więcej informacji na stronie teradata.com i teradata.pl



Teradata Polska

ul. Wołoska 5
02-672 Warszawa
tel. 022 438 97 00

http://www.teradata.com
informacje prasowe
tekst dostarczony za pomocą
systemu pr.otwarty.pl






Artykuły oraz zdjęcia umieszczone w portalu Otwarty.pl są chronione prawami autorskimi. Redakcja Otwarty.pl nie ponosi odpowiedzialności
za treść wypowiedzi zamieszczanych na forum oraz w komentarzach artykułów.
© 2007-2013 otwarty.pl - portal internetowy
kontakt z redakcją