dzisiaj jest czwartek, 26 kwiecień 2018

opony, felgi



 Biznes 
 Sport 



Najczęściej czytane
Teradata ponownie wśród liderów Gartner MQ dla obszaru Integrated Marketing Management

opublikowany: czwartek, 21 listopad 2013 / źródło: Teradata Polska

Szczególnie docenione zostały oferowane przez firmę Teradata narzędzia wspierające działania marketingowe oparte na danych, skuteczna wizja rozwoju, realizowane innowacje analityczne oraz systematyczny rozwój funkcjonalności

Przeczytaj także
Teradata po raz kolejny uznana liderem wśród dostawców hurtowni danych

Teradata oferuje kompleksowe narzędzie zarządzania interakcjami z klientami w chmurze

Teradata zmienia postrzeganie technologii in-memory

Nowa generacja Teradata Aster Discovery Platform źródłem przewagi niedostępnej dla innych rozwiązań

Nowe rozwiązanie Teradata zwiększa opłacalność przetwarzania dużych ilości danych relacyjnych

Teradata Survey 2013: Marketing oparty na danych źródłem wymiernych wartości biznesowych

Teradata wśród liderów rankingu Gartner “Magic Quadrant for MultiChannel Campaign Management”

Fabric-Based Computing zapewnia niezrównaną wydajność dla Unified Data Architecture™

Bank Zachodni WBK wdraża nową platformę Teradata dla dalszego zrównoważonego rozwoju

PKO Bank Polski i Teradata wdrażają platformę do zarządzania kampaniami marketingowymi

Alior Bank realizuje swoją strategię rozwoju biznesowego wraz z Teradata

Teradata liderem w raporcie Gartnera dla Systemów Zarządzania Bazami Danych w Hurtowni DanychTeradata liderem w raporcie Gartnera dla Systemów Zarządzania Bazami Danych w Hurtowni Danych

Gartner Business Intelligence Summit 2012

Nowe produkty Teradata Aster ułatwiają wykorzystanie technologii MapReduce.

Teradata ustanawia nowy standard dla kolumnowych baz danych


Warszawa, 21.11.2013 – Firma Teradata, światowy lider w rozwiązaniach, aplikacjach i usługach wspierających analizę danych ogłosiła, że po raz kolejny znalazła się gronie liderów najnowszego, opracowanego przez firmę analityczną Gartner rankingu Magic Quadrant poświęconego zintegrowanym rozwiązaniom wspierającym działania marketingowe klasy Integrated Marketing Management (IMM). Raport opracowany przez Kimberly Collins, wiceprezes ds. analiz oraz Adama Sarnera, dyrektora ds. analiz sektora CRM został opublikowany 31 października 2013 roku.

Według autorów opracowania na rozwiązania klasy Integrated Marketing Management (IMM) składają się “strategie marketingowe, narzędzia do automatyzacji procesów i technologie niezbędne do zintegrowania ludzi, procesów oraz technologii na przestrzeni całego ekosystemu gospodarczego. Liderzy rynku mogą pochwalić się zrealizowanymi wdrożeniami zakładającymi wykorzystanie narzędzi klasy IMM jako platform wspierających wszystkie role i funkcje marketingowe u poszczególnych klientów. Dostawcy z grona liderów zapewniają odpowiednio szeroką i głęboką funkcjonalność w zakresie zintegrowanego marketingu. Liderzy skutecznie artykułują propozycje biznesowe, które wynikają z oczekiwań osób odpowiedzialnych za marketing, szczególnie osób piastujących stanowiska kierownicze. Szczególny nacisk kładziony jest na wsparcie zarządzania procesami marketingowymi, a także integrację działań podejmowanych w tym obszarze.”

“Firma Teradata w sposób wyraźny przoduje na rynku rozwiązań klasy IMM i wpływa na jego rozwój. Duża dynamika rozwoju tego sektora wynika ze wzrostu zapotrzebowania na scentralizowane, oparte na chmurze obliczeniowej rozwiązania marketingowe pozwalające wykorzystać dane oraz analizy biznesowe w celu wzmocnienia pozytywnych doświadczeń klientów. Takich rozwiązań poszukują dziś globalne, międzynarodowe organizacje,” powiedział Volker Wiewer, vice president, International, Teradata eCircle. “Przez wzgląd na sprawdzone produkty oraz wizjonerskie podejście firma Teradata pełni rolę zaufanego doradcy dla wielu takich organizacji i wspiera ich w zdobywaniu większego zaangażowania klientów i szybszych wzrostów sprzedaży.”

Nieprzerwane Innowacje
Firma Teradata niedawno rozszerzyła ofertę oprogramowania klasy IMM. Wśród nowych rozwiązań znalazły się: oferowane w modelu cloud rozwiązania wspierające marketing oparty na danych, a także dostępna w chmurze obliczeniowej wersja należącego do pakietu Teradata Campaign Management oprogramowania Customer Interaction Manager. Wizjonerski wkład firmy Teradata w rozwój oprogramowania klasy IMM potwierdza również, wydana w ostatnich miesiącach książka “Big Data Marketing,” autorstwa Lisy Arthur, wiceprezes ds. marketingu Teradata Applications.

Pełna wersja raportu Gartner Integrated Marketing Management Magic Quadrant jest dostępna na witrynie firmy Teradata.
Szersze informacje na temat oferty Teradata eCircle w zakresie rozwiązań wspierających prowadzenie działań marketingowych w oparciu o rzeczywiste dane klasy (Data-Driven Marketing) zamieszczono na stronie: www.teradata.com.

Informacje o raportach Magic Quadrant
Firma Gartner nie promuje żadnego z dostawców, produktów ani usług wymienionych w publikacjach badawczych i nie zachęca do ograniczenia wyboru jedynie do rozwiązań dostawców zajmujących czołowe pozycje w zestawieniu. Publikacje badawcze firmy Gartner stanowią wyraz opinii analityków i nie powinny być rozumiane jako stwierdzenie faktów. Firma Gartner nie udziela żadnych gwarancji, wyraźnych lub dorozumianych, w odniesieniu do tych publikacji, włącznie z jakimikolwiek gwarancjami możliwości zastosowania lub użyteczności do konkretnego celu.

Informacje o Teradata
Teradata Corporation (NYSE: TDC) to światowy lider oferujący kompleksowe platformy analizy danych, aplikacje marketingowe i analityczne, a także usługi doradcze wspierające organizacje w dążeniach do zwiększenia konkurencyjności dzięki podniesieniu jakości danych oraz relacji z klientami. Więcej informacji na stronie teradata.com i teradata.pl



Teradata Polska

ul. Wołoska 5
02-672 Warszawa
tel. 022 438 97 00

http://www.teradata.com
informacje prasowe
tekst dostarczony za pomocą
systemu pr.otwarty.pl






Artykuły oraz zdjęcia umieszczone w portalu Otwarty.pl są chronione prawami autorskimi. Redakcja Otwarty.pl nie ponosi odpowiedzialności
za treść wypowiedzi zamieszczanych na forum oraz w komentarzach artykułów.
© 2007-2013 otwarty.pl - portal internetowy
kontakt z redakcją