dzisiaj jest sobota, 20 styczeń 2018

opony, felgi



 Biznes 
 Sport 


Jak promować firmę w Sieci?
 Jak promować firmę w Sieci?


Najczęściej czytane
Jak promować firmę w Sieci?

opublikowany: piątek, 4 listopad 2011 / źródło: Korona Konsumenta

Sieć daje wyjątkową możliwość promowania biznesu. Jest to promocja, która zwykle wymaga ponoszenia niskich nakładów finansowych. Twoim głównym kosztem będzie Twój czas – reklamuj swoją firmę, korzystając z darmowych narzędzi.

Przeczytaj także
Korona Konsumenta 2011 dla Militaria.plKorona Konsumenta 2011 dla Militaria.pl

Duży potencjał wzrostu platform gier społecznościowych na FacebookuDuży potencjał wzrostu platform gier społecznościowych na Facebooku

Korona Konsumenta w kategorii środków ochrony drewna dla produktów VIDARONKorona Konsumenta w kategorii środków ochrony drewna dla produktów VIDARON

Firmy coraz częściej na FacebookuFirmy coraz częściej na Facebooku

Social media coraz ważniejsze dla biznesuSocial media coraz ważniejsze dla biznesu

Auchan najtańszym hipermarketem w Polsce w 2011rAuchan najtańszym hipermarketem w Polsce w 2011r

Frank online - nowy trend zakupu walut w sieciFrank online - nowy trend zakupu walut w sieci

Do czego służy Facebook w biznesie? Badania Business.com opublikowaneDo czego służy Facebook w biznesie? Badania Business.com opublikowane

Nowy projekt konsumencki ruszył i ogłosił pierwsze wyniki badańNowy projekt konsumencki ruszył i ogłosił pierwsze wyniki badań

Nowy projekt konsumencki ruszył i ogłosił pierwsze wyniki badańNowy projekt konsumencki ruszył i ogłosił pierwsze wyniki badań

Nowy projekt konsumencki ruszył i ogłosił pierwsze wyniki badańNowy projekt konsumencki ruszył i ogłosił pierwsze wyniki badań

Nowy projekt konsumencki ruszył i ogłosił pierwsze wyniki badańNowy projekt konsumencki ruszył i ogłosił pierwsze wyniki badań

Nowy projekt konsumencki ruszył i ogłosił wyniki badańNowy projekt konsumencki ruszył i ogłosił wyniki badań

Grene otrzymało Koronę KonsumentaGrene otrzymało Koronę Konsumenta

Dawtona została Laureatem godła Korona Konsumenta za 2011rDawtona została Laureatem godła Korona Konsumenta za 2011r


Google Places

Zarejestrowanie firmy w Google Places pozwoli na łatwiejsze znalezienie jej za pomocą wyszukiwarki. Lokalizacja Twojego biznesu będzie ównież wskazana w serwisie Google Maps.

Serwisy społecznościowe

Obecność w serwisach społecznościowych nie jest opcją. To konieczność. Wizerunkowy profil na Facebooku, błyskawiczny kontakt na Twitterze czy networking w serwisach takich, jak LinkedIn czy GoldenLine to nieoceniona pomoc dla każdej firmy.

Publikuj reklamowe multimedia

YouTube udostępnia możliwość rozpowszechniania filmów reklamowych całkowicie za darmo.

SEO

Choć skutecznym pozycjonowaniem najlepiej zajmą się specjaliści, również we własnym zakresie przedsiębiorcy mogą poprawić widoczność swojej strony w wyszukiwarkach.

Komunikaty prasowe

Za każdym razem, gdy Twoja firma robi coś, co mogłoby zainteresować innych, nie wahaj się skorzystać z możliwości, jakie daje komunikat prasowy.

W dzisiejszych czasach brak obecności firmy w social media i internecie, to jej powolny upadek - potwierdza Łukasz Bujak, inicjator projektu Korona Konsumenta. Albo jesteśmy w social media albo jest tam tylko nasza konkurencja - twierdzi.



Korona Konsumenta

ul. Wilanowska 51
51-206 Wrocław

http://www.koronakonsumenta.pl
informacje prasowe
tekst dostarczony za pomocą
systemu pr.otwarty.pl






Artykuły oraz zdjęcia umieszczone w portalu Otwarty.pl są chronione prawami autorskimi. Redakcja Otwarty.pl nie ponosi odpowiedzialności
za treść wypowiedzi zamieszczanych na forum oraz w komentarzach artykułów.
© 2007-2013 otwarty.pl - portal internetowy
kontakt z redakcją