dzisiaj jest sobota, 20 styczeń 2018

opony, felgi



 Biznes 
 Sport 


Kaspersky Lab rozszerza swoją współpracę z zespołem Scuderia Ferrari
Od lewej: Fernando Alonso, Jewgienij Kasperski, Felipe Massa
 Kaspersky Lab rozszerza swoją współpracę z zespołem Scuderia Ferrari


Najczęściej czytane
Kaspersky Lab rozszerza swoją współpracę z zespołem Scuderia Ferrari

opublikowany: piątek, 25 listopad 2011 / źródło: Kaspersky Lab Polska sp. z o.o.

Kaspersky Lab rozszerza współpracę z zespołem Scuderia Ferrari. Przy okazji ostatniego wyścigu Grand Prix Formuły 1 sezonu 2011 w Sao Paulo Kaspersky Lab ujawnił nowy kontrakt na kolejne dwa lata z tym znanym na całym świecie zespołem wyścigowym.

Przeczytaj także
Rosjanin, Niemiec i Polak - portret typowego użytkownika pod kątem cyberzagrożeńRosjanin, Niemiec i Polak - portret typowego użytkownika pod kątem cyberzagrożeń

Zagrożenia korporacyjne: przegląd roku

Zagrożenia korporacyjne: przegląd roku

Kaspersky Internet Security uzyskuje rewelacyjny wynik w niezależnym teście usuwania malwareKaspersky Internet Security uzyskuje rewelacyjny wynik w niezależnym teście usuwania malware

Jeden na ośmiu Europejczyków doświadcza utraty lub kradzieży urządzenia mobilnegoJeden na ośmiu Europejczyków doświadcza utraty lub kradzieży urządzenia mobilnego

Facebook siedliskiem oszustów żerujących na Bożym Narodzeniu i oferujących konsole PlayStation 4

Świąteczne ostrzeżenie: W 2013 r. gracze zostali zaatakowani 11,7 miliona razy

Kaspersky Lab prezentuje prognozę bezpieczeństwa na 2014Kaspersky Lab prezentuje prognozę bezpieczeństwa na 2014

Dziura w bezpieczeństwie przeglądarki Safari firmy Apple

Spełniło się nieuchronne - pojawił się 64-bitowy ZeuS

Liczba roku: Każdego dnia Kaspersky Lab wykrywa 315 000 nowych szkodliwych plikówLiczba roku: Każdego dnia Kaspersky Lab wykrywa 315 000 nowych szkodliwych plików

Kaspersky Lab zwycięzcą podczas V3 Technology Awards 2013Kaspersky Lab zwycięzcą podczas V3 Technology Awards 2013

Beztroska większość – użytkownicy Androida nie dbają o bezpieczeństwo urządzeńBeztroska większość – użytkownicy Androida nie dbają o bezpieczeństwo urządzeń

Kaspersky Internet Security demonstruje rewelacyjną wydajność w teście AV-ComparativesKaspersky Internet Security demonstruje rewelacyjną wydajność w teście AV-Comparatives

Kaspersky Internet Security multi-device produktem roku 2013 wg redakcji magazynu PC World


Współpraca między Kaspersky Lab a Scuderia Ferrari, która przyniosła wiele korzyści obu firmom, nieustannie rozwija się. Efektem nowego etapu partnerstwa będzie większa widoczność logo Kaspersky Lab podczas wszystkich wyścigów Formuły 1 w sezonach 2012 i 2013. Logo Kaspersky Lab znajdzie się na nosie i po bokach bolidów, jak również na kombinezonach kierowców wyścigowych oraz całego teamu Scuderia Ferrari. Krok ten jest zgodny ze strategią globalnego wzrostu rozpoznawalności marki Kaspersky Lab.

"Cieszymy się, że nasza współpraca z zespołem Scuderia Ferrari rozwija się. Nasze firmy mają wiele wspólnych wartości: obie stawiają sobie wysoko poprzeczkę i nieustannie idą do przodu" – powiedział Jewgienij Kasperski, prezes i dyrektor generalny Kaspersky Lab. "Nasze osiągnięcia opierają się na bogatym doświadczeniu, nieustannej innowacyjności oraz wykorzystywaniu przełomowych technologii, które pozwalają zapewnić najlepszą w swojej klasie jakość naszych produktów oraz najwyższą niezawodność. Kaspersky Lab zajmuje się zwalczaniem cyberprzestępczości już od ponad 14 lat, zawsze wyprzedzając najnowsze trendy. Pojęcie szybkości jest nam dobrze znane i tym bardziej cieszymy się, że nasze logo będzie widoczne na bolidach Scuderia Ferrari ścigających się w Formule 1".

Kaspersky Lab po raz pierwszy wstąpił do świata Ferrari i wyścigów samochodowych w maju 2010 roku podczas Grand Prix Hiszpanii w Barcelonie. W pierwszym etapie współpracy firma sponsorowała zespół AF Corse podczas serii Le Mans oraz objęła pozycję "oficjalnego dostawcy" zespołu Scuderia. Półtora roku później Kaspersky Lab stał się "oficjalnym sponsorem" zespołu, a jego logo pojawiło się na bolidach Ferrari ścigających się w Formule 1 oraz 458 Italia GT2 biorących udział w mistrzostwach serii Le Mans.

Ważny moment we współpracy miał miejsce w marcu 2011, gdy firmy podpisały umowę licencyjną, w wyniku której wprowadziły na rynek produkt pod wspólną marką: Kaspersky Internet Security Special Ferrari Edition. Jest to rozwiązanie bezpieczeństwa z interfejsem w stylistyce Ferrari oraz symulatorem Ferrari Virtual Academy, które łączy w sobie najlepsze w swojej klasie technologie antywirusowe Kaspersky Lab oraz znany na całym świecie wizerunek Scuderia Ferrari.

Informację można wykorzystać dowolnie z zastrzeżeniem podania Kaspersky Lab jako źródła.



Kaspersky Lab Polska sp. z o.o.
Kaspersky Lab Polska sp. z o.o.

ul. Trawiasta 35
04-607 Warszawa
tel./faks: 801 000 215
tel./faks: 34 390 94 00

http://www.kaspersky.pl
informacje prasowe
tekst dostarczony za pomocą
systemu pr.otwarty.pl






Artykuły oraz zdjęcia umieszczone w portalu Otwarty.pl są chronione prawami autorskimi. Redakcja Otwarty.pl nie ponosi odpowiedzialności
za treść wypowiedzi zamieszczanych na forum oraz w komentarzach artykułów.
© 2007-2013 otwarty.pl - portal internetowy
kontakt z redakcją