dzisiaj jest poniedziałek, 22 styczeń 2018

opony, felgi



 Biznes 
 Sport 



Najczęściej czytane
Eucerin ma nowe Ambasadorki w społeczności Streetcom

opublikowany: czwartek, 1 grudzień 2011 / źródło: Streetcom Polska Sp. z o.o.

Linia kosmetyków Eucerin ® DermoPURIFYER zyskała grupę Ambasadorek. Są nimi Ekspertki Streetcom, które biorą udział w kampanii marketingu rekomendacji tej marki.

Przeczytaj także
Mary Kay At Play™– ambasadorki Streetcom robią makijaż w sieci i w realu

Fortuna i Streetcom – nowe napoje w rękach ambasadorówFortuna i Streetcom – nowe napoje w rękach ambasadorów

Blogera motywują…. czytelnicyBlogera motywują…. czytelnicy

Eksperci Streetcom za kierownicą Daci Sandero StepawayEksperci Streetcom za kierownicą Daci Sandero Stepaway

Czy mamy robią sobie same prezenty? 90% mówi: TAKCzy mamy robią sobie same prezenty? 90% mówi: TAK

Ćwierć miliona Ekspertów Streetcom PolskaĆwierć miliona Ekspertów Streetcom Polska

Somersby i Streetcom - kampania “Like a Lord”Somersby i Streetcom - kampania “Like a Lord”

XENNA błonnik - Ekspertki Streetcom przełamują tabuXENNA błonnik - Ekspertki Streetcom przełamują tabu

Magazyn GAGA i Streetcom – rodzice rekomendująMagazyn GAGA i Streetcom – rodzice rekomendują

Streetcom inwestuje w społeczność EkspertówStreetcom inwestuje w społeczność Ekspertów

Światowy Dzień Rekomendacji - rusza nowa strona programu Rekomendujcie.pl!Światowy Dzień Rekomendacji - rusza nowa strona programu Rekomendujcie.pl!

Streetcom zrewolucjonizowany– zmiana logo, nowa strona i innowacyjny systemStreetcom zrewolucjonizowany– zmiana logo, nowa strona i innowacyjny system

Streetcom Deals i Brand Advocates – nowe produkty agencji

Nespresso ze Streetcom – kampania rekomendacjiNespresso ze Streetcom – kampania rekomendacji

Lego Duplo w kampanii rekomendacji StreetcomLego Duplo w kampanii rekomendacji Streetcom


Dostępna w aptekach linia Eucerin ® DermoPURIFYER. zapewnia skuteczną pielęgnację skóry tłustej, z niedoskonałościami i ze skłonnością do zmian trądzikowych. 1000 kobiet testuje pełnowartościowe produkty, poleca je koleżankom i dzieli się swoimi doświadczeniami z producentem.Ambasadorki marki zostały wybrane spośród społeczności Streetcom. Należą do nich kobiety poszukujące rozwiązań dla problemów z niedoskonałościami skóry. W specjalnie przygotowanej paczce otrzymały 3 pełnowartościowe produkty: żel oczyszczający, tonik i matujący krem nawilżający z serii Eucerin ® DermoPURIFYER. Dodatkowo wyposażone są w przewodnik opisujący działanie produktów i poszerzający wiedzę o trądziku, jego przyczynach oraz metodach zwalczania.

Wybrane do przeprowadzenia kampanii Ekspertki używają produktów i obserwują ich działanie na swojej skórze. Rozmawiają z koleżankami, którym przekazują próbki i ulotki na temat kosmetyków z testowanej linii. Opinie i uwagi zapisują w formie raportów, a także dzielą się nimi na forum www.streetcom.pl. W wyniku kampanii producent otrzymuje wiarygodne, szczere opinie konsumentek. Dodatkowo panie biorą udział w konkursie, w którym zostaną nagrodzone najciekawsze historie i opinie opisane przez uczestniczki.

Celem kampanii Eucerin ® DermoPURIFYER jest edukacja na temat działania produktów linii, wypróbowanie dermokosmetyków przez konsumentki oraz szczere, wiarygodne polecenia przetestowanych produktów. W wyniku prowadzonej kampanii o rekomendowanych produktach dowie się ponad 100.000 osób.

Streetcom jest pierwszą na polskim rynku agencją prowadzącą kampanie produktów, oparte na rekomendacjach konsumenckich. Skuteczność tej metody doceniło już wiele firm. Przeprowadzono dotąd kilkaset kampanii dla różnych marek. Ekspertami Streetcom zostają konsumenci gotowi do testowania i wyrażania opinii oraz polecania produktów swoim znajomym. Są ciekawi, aktywni i otwarci na nowe rozwiązania. Ich opinie stanowią podstawę do badań produktów i marek. Społeczność Streetcom liczy prawie 200.000 osób.



Streetcom Polska Sp. z o.o.

ul. Wołodyjowskiego 83
02-724 Warszawa

http://www.streetcom.pl
informacje prasowe
tekst dostarczony za pomocą
systemu pr.otwarty.pl






Artykuły oraz zdjęcia umieszczone w portalu Otwarty.pl są chronione prawami autorskimi. Redakcja Otwarty.pl nie ponosi odpowiedzialności
za treść wypowiedzi zamieszczanych na forum oraz w komentarzach artykułów.
© 2007-2013 otwarty.pl - portal internetowy
kontakt z redakcją