dzisiaj jest niedziela, 21 styczeń 2018

opony, felgi



 Biznes 
 Sport 



Najczęściej czytane
Wojak rekomendowany przez ekspertów Streetcom

opublikowany: czwartek, 1 grudzień 2011 / źródło: Streetcom Polska Sp. z o.o.

Od października piwo Wojak ma nową grupę ambasadorów, którzy testują piwo w ramach kampanii marketingu rekomendacji, prowadzonej przez agencję Streetcom.

Przeczytaj także
Mary Kay At Play™– ambasadorki Streetcom robią makijaż w sieci i w realu

Fortuna i Streetcom – nowe napoje w rękach ambasadorówFortuna i Streetcom – nowe napoje w rękach ambasadorów

Blogera motywują…. czytelnicyBlogera motywują…. czytelnicy

Eksperci Streetcom za kierownicą Daci Sandero StepawayEksperci Streetcom za kierownicą Daci Sandero Stepaway

Czy mamy robią sobie same prezenty? 90% mówi: TAKCzy mamy robią sobie same prezenty? 90% mówi: TAK

Ćwierć miliona Ekspertów Streetcom PolskaĆwierć miliona Ekspertów Streetcom Polska

Somersby i Streetcom - kampania “Like a Lord”Somersby i Streetcom - kampania “Like a Lord”

XENNA błonnik - Ekspertki Streetcom przełamują tabuXENNA błonnik - Ekspertki Streetcom przełamują tabu

Magazyn GAGA i Streetcom – rodzice rekomendująMagazyn GAGA i Streetcom – rodzice rekomendują

Streetcom inwestuje w społeczność EkspertówStreetcom inwestuje w społeczność Ekspertów

Światowy Dzień Rekomendacji - rusza nowa strona programu Rekomendujcie.pl!Światowy Dzień Rekomendacji - rusza nowa strona programu Rekomendujcie.pl!

Streetcom zrewolucjonizowany– zmiana logo, nowa strona i innowacyjny systemStreetcom zrewolucjonizowany– zmiana logo, nowa strona i innowacyjny system

Streetcom Deals i Brand Advocates – nowe produkty agencji

Nespresso ze Streetcom – kampania rekomendacjiNespresso ze Streetcom – kampania rekomendacji

Lego Duplo w kampanii rekomendacji StreetcomLego Duplo w kampanii rekomendacji Streetcom


Streetcom jest pierwszą w Polsce agencją zajmującą się marketingiem rekomendacji konsumenckich. Jest to bardzo skuteczna, sprawdzona na świecie metoda promowania i badania produktów. W wyniku kampanii producent poznaje również wiarygodne, szczere wypowiedzi konsumentów na temat marki. Do społeczności Streetcom należy prawie 200.000 osób. Są to konsumenci gotowi do poznawania nowych produktów, polecania ich znajomym i dzielenia się opiniami. Dotąd w Polsce przeprowadzono kilkaset kampanii dla produktów z różnych branż. Znajdują się wśród nich głównie marki z FMCG, w tym produkty spożywcze, artykuły dla dzieci, ale także sprzęt elektroniczny czy też usługi bankowe lub produkty ekskluzywne.
W Polsce marketing rekomendacji jako innowacyjna metoda zdobywa wciąż nowych zwolenników i poszerza zakres działania o nowe branże. Metoda jest również alternatywą dla innych badań konsumenckich. Streetcom oferuje kompleksowe narzędzie składające się z badań marketingowych, komunikacji, realizacji kampanii i pomiaru jej efektów. Do klientów Streetcom należy wiele międzynarodowych firm i światowych marek.



Streetcom Polska Sp. z o.o.

ul. Wołodyjowskiego 83
02-724 Warszawa

http://www.streetcom.pl
informacje prasowe
tekst dostarczony za pomocą
systemu pr.otwarty.pl






Artykuły oraz zdjęcia umieszczone w portalu Otwarty.pl są chronione prawami autorskimi. Redakcja Otwarty.pl nie ponosi odpowiedzialności
za treść wypowiedzi zamieszczanych na forum oraz w komentarzach artykułów.
© 2007-2013 otwarty.pl - portal internetowy
kontakt z redakcją