dzisiaj jest środa, 25 kwiecień 2018

opony, felgi



 Biznes 
 Sport 



Najczęściej czytane
PKO Bank Polski i Teradata wdrażają platformę do zarządzania kampaniami marketingowymi

opublikowany: czwartek, 8 listopad 2012 / źródło: Teradata Polska

Nowa platforma zapewnia przeprowadzenie większej liczby kampanii, do większej liczby odbiorców, w krótszym czasie i z wyższym współczynnikiem konwersji.

Przeczytaj także
Teradata po raz kolejny uznana liderem wśród dostawców hurtowni danych

Teradata ponownie wśród liderów Gartner MQ dla obszaru Integrated Marketing Management

Teradata oferuje kompleksowe narzędzie zarządzania interakcjami z klientami w chmurze

Teradata zmienia postrzeganie technologii in-memory

Nowa generacja Teradata Aster Discovery Platform źródłem przewagi niedostępnej dla innych rozwiązań

Nowe rozwiązanie Teradata zwiększa opłacalność przetwarzania dużych ilości danych relacyjnych

Teradata Survey 2013: Marketing oparty na danych źródłem wymiernych wartości biznesowych

Teradata wśród liderów rankingu Gartner “Magic Quadrant for MultiChannel Campaign Management”

Fabric-Based Computing zapewnia niezrównaną wydajność dla Unified Data Architecture™

Bank Zachodni WBK wdraża nową platformę Teradata dla dalszego zrównoważonego rozwoju

Alior Bank realizuje swoją strategię rozwoju biznesowego wraz z Teradata

Teradata liderem w raporcie Gartnera dla Systemów Zarządzania Bazami Danych w Hurtowni DanychTeradata liderem w raporcie Gartnera dla Systemów Zarządzania Bazami Danych w Hurtowni Danych

Gartner Business Intelligence Summit 2012

Nowe produkty Teradata Aster ułatwiają wykorzystanie technologii MapReduce.

Teradata ustanawia nowy standard dla kolumnowych baz danych


WARSZAWA, 8 listopada 2012 - Teradata (NYSE:TDC) ogłosiła dzisiaj, że największy bank w Polsce, PKO Bank Polski wraz z Teradata wdrożył platformę zarządzania wielokanałowymi kampaniami marketingu bezpośredniego dla zwiększenia możliwości ofertowania produktów bankowych oraz uzyskania jeszcze lepszego obrazu potrzeb klienta. Dzięki uzyskanym możliwościom Bank będzie mógł przygotować zindywidualizowane oferty sprzedaży dla skuteczniejszego pozyskiwania nowych klientów oraz zwiększenia ich lojalności.

„Oprócz stosowanych przez nas tradycyjnych kanałów marketingu bezpośredniego i komunikacji w oddziale, postanowiliśmy dodatkowo zautomatyzować nasze kampanie marketingowe dla klienckich serwisów samoobsługowych. Bank będzie mógł zintegrować dane ze wszystkich kontaktów z klientami – e-maili, obsługi w oddziałach, call center, poczty, jak również strony internetowej Banku” - powiedział Andrzej Mikusek, kierownik projektu w PKO Banku Polskim. “Wdrożenie wielokanałowej komunikacji jest kluczowe dla podwyższenia poziomu usług oraz zwiększenia naszej konkurencyjności” – dodał.

PKO Bank Polski będzie korzystać z wydajnej bazy danych Teradata uruchomionej na Teradata Data Warehouse Appliance jako podstawy swojej nowej inicjatywy marketingowej, integrującej dane z wielu systemów Banku, Aprimo Relationship Manager, Aprimo Marketing Studio, modeli predykcyjnych KXEN’s (narzędzie data mining) oraz oprogramowania do raportowania Tableau.
„PKO Bank Polski wybrał najlepszą w tej kategorii technologię dla zbudowania swojej platformy do zarządzania kampaniami” powiedział Marek Rudnicki, dyrektor zarządzający Teradata Polska. “Nowa platforma w połączeniu z innymi technologiami umożliwi uruchomienie większej liczby kampanii, do większej liczby klientów, w krótszym czasie, co zapewni także wyższą stopę zwrotu.”

O PKO Banku Polskim
PKO Bank Polski jest liderem polskiego sektora bankowego. Skonsolidowany zysk netto PKO Banku Polskiego za 1. półrocze 2012 roku wyniósł 1,95 mld zł. Bank jest regularnie nagradzany w prestiżowych rankingach. Został uhonorowany nagrodą „Bank of the Year in Poland” przyznawaną przez międzynarodowy miesięcznik „The Banker”. Doceniono zarówno jego wyniki finansowe, jak i kompleksową modernizację. Instytut Rachunkowości i Podatków uhonorował Raport roczny PKO Banku Polskiego za 2010 rok Nagrodą Główną w konkursie „The Best Annual Report” w kategorii Banki i instytucje finansowe. Bank otrzymał także Nagrodę Główną w rankingu „50 największych banków w Polsce 2012” branżowego miesięcznika „Bank”. Doceniona została m.in. dynamika wzrostu sumy bilansowej Banku, a także całokształt jego rynkowej aktywności. Dodatkowo „Gazeta Bankowa” wyróżniła Bank za „Najwyższą efektywność” w swojej kategorii. PKO Bank Polski po raz kolejny zwyciężył w badaniu infolinii bankowych przeprowadzonym przez firmę ARC Rynek i Opinia.
PKO Bank Polski jest również najsilniejszym wizerunkowo bankiem w kraju. Jest także najdroższą marką na polskim rynku bankowym. Specjaliści z magazynu „The Banker” wycenili jej wartość na 1,5 mld dolarów, a w rankingu „Rzeczpospolitej” - „Polskie Marki 2011” jej wartość została określona na 3,75 mld złotych. Jest także najbardziej wartościowym krajowym bankiem według rankingu „100 najcenniejszych firm Newsweeka”. Działalność filantropijna PKO Banku Polskiego została doceniona przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce, która przyznała Bankowi oraz Inteligo Financial Services statuetkę Dobroczyńcy Roku 2010, oraz przez Forum Darczyńców w Polsce, które przyznało Bankowi Nagrodę Specjalną za długoletnie i konsekwentne wspieranie działań społecznie użytecznych. Bank znalazł się w gronie najlepszych pracodawców sektora bankowego w rankingach przygotowanych w oparciu o opinie studentów. Wysoką pozycję Banku potwierdzają badania międzynarodowej firmy Universum Global, jak i stowarzyszenia AIESEC przeprowadzane wśród studentów najlepszych uczelni w kraju.

Informacje o Aprimo
Aprimo, spółka należąca do Teradata, jest wiodącym globalnym dostawcą oprogramowania i usług wspierających wydajność i efektywność marketingu. Setki tysięcy pracowników marketingu zawierzyło firmie Aprimo i liczy na zrewolucjonizowanie ich działalności marketingowej. Wśród klientów spółki Aprimo znajduje się ponad jedna trzecia firm z listy Fortune 100 oraz prawie jedna czwarta spółek zaliczanych do Global 100. Siedziba powstałej w roku 1998 spółki Aprimo mieści się w Indianapolis, a jej biura rozlokowane są na całym świecie. Więcej informacji można uzyskać dzwoniąc na numer +1.317.803.4300 lub odwiedzając stronę www.aprimo.com.

Informacje o Teradata
Teradata Corporation (NYSE: TDC) to światowy lider oferujący rozwiązania z dziedziny analizy danych, skupiający się na zintegrowanych hurtowniach danych, analizie danych typu 'big data' oraz aplikacjach biznesowych. Innowacyjne produkty i usługi Teradata zapewniają integrację danych i przejrzysty obraz działalności biznesowej, umożliwiając przedsiębiorstwom uzyskanie przewagi nad konkurencją. Więcej informacji na stronie teradata.com i teradata.pl



Teradata Polska

ul. Wołoska 5
02-672 Warszawa
tel. 022 438 97 00

http://www.teradata.com
informacje prasowe
tekst dostarczony za pomocą
systemu pr.otwarty.pl






Artykuły oraz zdjęcia umieszczone w portalu Otwarty.pl są chronione prawami autorskimi. Redakcja Otwarty.pl nie ponosi odpowiedzialności
za treść wypowiedzi zamieszczanych na forum oraz w komentarzach artykułów.
© 2007-2013 otwarty.pl - portal internetowy
kontakt z redakcją