dzisiaj jest czwartek, 26 kwiecień 2018

opony, felgi



 Biznes 
 Sport 



Najczęściej czytane
Teradata oferuje kompleksowe narzędzie zarządzania interakcjami z klientami w chmurze

opublikowany: środa, 20 listopad 2013 / źródło: Teradata Polska

Dostępne z chmury rozwiązanie firmy Teradata pozwala zmienić klasyczną, jednokierunkową komunikację marketingową w oparty na zrozumieniu potrzeb klientów, wielokanałowy dialog

Przeczytaj także
Teradata po raz kolejny uznana liderem wśród dostawców hurtowni danych

Teradata ponownie wśród liderów Gartner MQ dla obszaru Integrated Marketing Management

Teradata zmienia postrzeganie technologii in-memory

Nowa generacja Teradata Aster Discovery Platform źródłem przewagi niedostępnej dla innych rozwiązań

Nowe rozwiązanie Teradata zwiększa opłacalność przetwarzania dużych ilości danych relacyjnych

Teradata Survey 2013: Marketing oparty na danych źródłem wymiernych wartości biznesowych

Teradata wśród liderów rankingu Gartner “Magic Quadrant for MultiChannel Campaign Management”

Fabric-Based Computing zapewnia niezrównaną wydajność dla Unified Data Architecture™

Bank Zachodni WBK wdraża nową platformę Teradata dla dalszego zrównoważonego rozwoju

PKO Bank Polski i Teradata wdrażają platformę do zarządzania kampaniami marketingowymi

Alior Bank realizuje swoją strategię rozwoju biznesowego wraz z Teradata

Teradata liderem w raporcie Gartnera dla Systemów Zarządzania Bazami Danych w Hurtowni DanychTeradata liderem w raporcie Gartnera dla Systemów Zarządzania Bazami Danych w Hurtowni Danych

Gartner Business Intelligence Summit 2012

Nowe produkty Teradata Aster ułatwiają wykorzystanie technologii MapReduce.

Teradata ustanawia nowy standard dla kolumnowych baz danych


Warszawa, 20.11.2013 – Firma Teradata, światowy lider w rozwiązaniach, aplikacjach i usługach wspierających analizę danych, ogłosiła powszechną dostępność rozwiązania Customer Interaction Manager (CIM) w modelu chmurowym. Rozwijane przez dział Teradata Applications oprogramowanie pozwala oprzeć działania marketingowe na rzeczywistych i aktualnych informacjach biznesowych, ułatwia prowadzenie dialogu z klientami w czasie rzeczywistym oraz za pośrednictwem pełnego spektrum cyfrowych i tradycyjnych kanałów marketingowych, a wreszcie umożliwia stworzenie elastycznej, scentralizowanej platformy interakcji z klientami dla globalnych organizacji.

Rozwiązanie Customer Interaction Manager - niezależnie od tego, czy jest wykorzystywane w modelu chmury, czy też zostało wdrożone w ramach firmowego środowiska informatycznego - oferuje najlepsze w swojej klasie mechanizmy dwukierunkowej komunikacji umożliwiające zaplanowanie i prowadzenie wieloetapowych dialogów z klientami w oparciu o zróżnicowane kanały. Te unikalne możliwości w istotnym stopniu pomagają międzynarodowym przedsiębiorstwom pozyskać i utrzymać zaangażowanych klientów, a także zwiększyć rentowność działań marketingowych za sprawą wyraźnego usprawnienia komunikacji z klientami oraz możliwości kierowania odpowiednich komunikatów oraz ofert w odpowiednim momencie i do odpowiednich osób.

“Dzięki wykorzystaniu tej technologii i wiedzy, jesteśmy w stanie lepiej zrozumieć oczekiwania klientów dotyczące sposobu współpracy z P&G oraz dostosować nasze działania komunikacyjne tak, aby lepiej wspierały konstruktywne i trwałe relacje z klientami,” powiedział Andy Walter, wiceprezes działu Global Business Services (GBS) w firmie Procter & Gamble.
Klasyczny marketing koncentrował się na komunikatach i kampaniach wychodzących, kierowanych przez organizację do klientów. Takie podejście stoi w sprzeczności wobec faktycznej interakcji z odbiorcą. W dzisiejszych realiach marketingu opartego na danych marketerzy powinni prowadzić ciągły dialog z klientami – w czasie rzeczywistym i na warunkach określonych przez odbiorców. Wymaga to jednak połączenia posiadanych, usystematyzowanych informacji o nabywcach z ciągle spływającymi danymi z ośrodków call center, witryn internetowych, społeczności internetowych i wielu innych. Tylko dzięki takiej integracji danych możliwe staje się nawiązanie konstruktywnego dialogu, który z jednej strony wspiera markę organizacji, a z drugiej pozwala klientom zachować kontrolę nad interakcjami z dostawcą.

Dlaczego jest to takie istotne? Ed Thompson, wiceprezes i analityk firmy Gartner przyznaje: “Klienci wyciągają pozytywne, bądź negatywne wnioski z każdej interakcji z dostawcą. Luka powstająca wskutek braku zaplanowanego, rozmyślnego planu działań w zakresie budowania zaangażowania, osłabia satysfakcję klientów i zagraża ich lojalności.” (Źródło: Understanding How Customer Engagement Drives a Positive Customer Experience, Gartner, Inc., Ed Thompson, 3 października 2013 ID:G00255779)

“Aby pozyskać uwagę potencjalnych klientów przedsiębiorstwa z całego świata prowadzą kosztowne i wyrafinowane kampanie marketingowe, jednak znaczna część tych wysiłków i środków jest marnotrawiona ponieważ tego typu komunikacja opiera się tylko na przekazach płynących z organizacji,” powiedział Gonzalo Hidalgo, dyrektor generalny zespołu IMM/Customer Interaction Management w Teradata Applications. “Oprogramowanie Teradata Customer Interaction Manager pozwala na nawiązanie dwukierunkowej komunikacji marketingowej, a dzięki połączeniu danych dotyczących klasycznych i cyfrowych kampanii w jeden spójny obraz pokazujący wszystkie interakcje z klientami pomaga zwiększać rentowność prowadzonych działań.”

O rozwiązaniu Teradata Customer Interaction Manager w Chmurze
Kompleksowa funkcjonalność rozwiązania Customer Interaction Manager zapewnia możliwość zwiększenia responsywności prowadzonych działań marketingowych. Oprogramowanie opiera się na ustandaryzowanych technologiach, integruje dane pochodzące z dowolnych źródeł, działa na każdej platformie bazodanowej i zostało wyposażone w prosty, intuicyjny i elastyczny interfejs obsługi. Rozwiązanie Teradata Customer Interaction Manager stanowi centralną, dostępną dla specjalistów ds. marketingu, platformę analizy danych o klientach oraz zdarzeń z ich udziałem, segmentacji i tworzenia bardzo specyficznych grup klientów, a także tworzenia – dostosowanych do oczekiwań odbiorców oraz przedsiębiorstwa – kompleksowych planów wielokanałowej komunikacji marketingowej.
W modelu chmurowym oprogramowanie Customer Interaction Manager jest dostępne bez ograniczeń geograficznych. Rozwiązanie jest również kluczowym elementem pakietu rozwiązań wspierających realizację działań marketingowych w oparciu o dane - Teradata Integrated Marketing Management (IMM). W skład pakietu wchodzą ponadto rozwiązania Teradata Marketing Operations, Real-Time Interaction Manager oraz Digital Messaging, co czyni pakiet Teradata Integrated Marketing Management najbardziej rozbudowaną platformą tego typu na rynku.
Dostępne w modelu Cloud rozwiązanie Customer Interaction Manager oferuje przedsiębiorcom możliwość określenia, czy dane o klientach przechowywane będą w ramach organizacji, czy też w chmurze obliczeniowej. Rozwiązanie nie wymaga posiadania własnej hurtowni danych. Zarówno hurtowania danych, jak również dane klientów oraz oprogramowanie Customer Interaction Manager mogą być hostowane w centrach danych firmy Teradata. Elastyczność modelu wdrożenia oprogramowania przekłada się na możliwość wykorzystania pełni potencjału środowiska Teradata Analytical Database bez konieczności zakupu dodatkowego sprzętu oraz jego instalacji we własnym centrum danych, przy zachowaniu pełnej odrębności i bezpieczeństwa danych. Co istotne, niezależnie od wybranego modelu wdrożenia, klient pozostaje właścicielem całości praw administracyjnych do aplikacji oraz zachowuje odpowiedzialność za utrzymanie środowiska aplikacyjnego oraz przepływ danych między przechowującą informacje o klientach bazą danych, a platformą Customer Interaction Manager. Wynikające z takiego podejścia korzyści biznesowe obejmują: skrócenie wdrożenia, zmniejszenie niezbędnych nakładów oraz całkowitego kosztu posiadania, a także ograniczenie kosztów obsługi IT i wsparcia rozwiązania.

Oprogramowanie Customer Interaction Manager jest częścią platformy Teradata Integrated Marketing Management. Dzięki wykorzystaniu modelu cloud computing możliwe staje się łatwe wdrożenie rozwiązania w rozległych, rozproszonych organizacjach oraz zapewnienie użytkownikom dostępu do potrzebnych funkcjonalności za pośrednictwem przeglądarki internetowej.
Kluczowe cechy Customer Interaction Manager to: kokpity i raporty wyposażone w rozbudowane mechanizmy wizualizacji danych ułatwiające interpretację danych o klientach oraz wynikach prowadzonych kampanii; interaktywne analizy pozwalające sprawnie wychwytywać trendy behawioralne i wzorce zachowań, które następnie mogą zostać wykorzystane do budowania bardziej efektywnych kampanii; możliwość pozyskiwania informacji z usług internetowych, kanałów społecznościowych, list dyskusyjnych, a także innych baz danych.

Teradata Applications oferuje dodatkowo szereg modułów wspierających integrację oprogramowania Customer Interaction Manager w ramach całego pakietu Teradata Applications Integrated Marketing Management, na który składają się narzędzia takie jak: Marketing Operations, Real-Time Interaction Manager oraz Digital Messaging Center. Informacje o warunkach zakupu oraz subskrypcji są dostępne na witrynie: www.teradata.com
Powiązane materiały:
• Wyniki ogólnoświatowego badania Teradata Data-Driven Marketing Survey 2013: Przeprowadzone przez dział Teradata Applications i opublikowane 5 sierpnia 2013 roku wyniki ogólnoświatowej analizy trendów w zakresie marketingu opartego na danych. Obszerne podsumowanie jest dostępne nieodpłatnie na witrynie firmy Teradata.
• Wyniki europejskiego badania Teradata Data-Driven Marketing Survey 2013: Wnioski z poświęconego trendom w zakresie marketingu opartego na danych badania opublikowano 9 lipca 2013 roku. Analiza towarzysząca światowym badaniom Teradata Data-Driven Marketing Survey 2013 opiera się na sondażu przeprowadzonym wśród respondentów z 19 państw europejskich. Podsumowanie europejskiej edycji badania jest dostępne w formie bezpłatnego raportu.
• “Big Data Marketing”, Lisa Arthur, CMO Teradata Applications: Wydana nakładem wydawnictwa Wiley Publishing publikacja “Big Data Marketing: Engage Your Customers More Effectively and Drive Value” jest dostępna na całym świecie w formie książkowej i elektronicznej. Oba wydania można zamówić m.in. w sklepach Barnes & Noble oraz Amazon.com.

Informacje o Teradata
Teradata Corporation (NYSE: TDC) to światowy lider oferujący kompleksowe platformy analizy danych, aplikacje marketingowe i analityczne, a także usługi doradcze wspierające organizacje w dążeniach do zwiększenia konkurencyjności dzięki podniesieniu jakości danych oraz relacji z klientami. Więcej informacji na stronie teradata.com i teradata.pl

#
Teradata jest znakiem towarowym lub zarejestrowanym znakiem towarowym Teradata Corporation w Stanach Zjednoczonych i innych krajach.



Teradata Polska

ul. Wołoska 5
02-672 Warszawa
tel. 022 438 97 00

http://www.teradata.com
informacje prasowe
tekst dostarczony za pomocą
systemu pr.otwarty.pl






Artykuły oraz zdjęcia umieszczone w portalu Otwarty.pl są chronione prawami autorskimi. Redakcja Otwarty.pl nie ponosi odpowiedzialności
za treść wypowiedzi zamieszczanych na forum oraz w komentarzach artykułów.
© 2007-2013 otwarty.pl - portal internetowy
kontakt z redakcją